Dag 44

23 mei 2022 - Estella, Spanje

Vandaag weer een reisdag en al zeg ik het steeds weer, het was weer een mooie en bijzondere dag, dan reden we door het landschap vol met korenvelden, dan weer mooie rotspartijen en dan weer wijngaarden. Ook nu weer onderweg vele gieren gezien, maar het blijft lastig om ze duidelijk op de foto te krijgen. We zijn vanuit de camperplaats in Vinuesa allereerst naar Soria gereden  om boodschappen te doen bij de Lidl. Daarna zijn we naar Almajano gereden om vandaar de SO 615 te volgen richting Ayedo. Zoals ik al zei een mooie rit met vergezichten en zicht op de top van de Pic de Oncala. Af en toe kwamen we door een dorpje met zijn nauwe straatjes en hoopten we maar dat we geen tegenliggers zouden treffen, maar het ging goed. Na Ayedo zijn we doorgereden naar Armedillo en Armedo om vervolgens via de LR 123 uit te komen op camperplaats Area de Ayequi en bij het binnenrijden van het dorpje zagen wij dat  wij hier een aantal weken geleden op de heenreis ook hadden gestaan. Nadat we de camper neer hebben gezet hebben we de stoeltjes buiten gezet en nog lekker van het zonnetje genoten. Ook vandaag weer tig foto's en een aantal filmpjes gemaakt. Oh ja, voor wat betreft de foto's, als je de foto's van gisteren betreffende de gieren goed bekijkt zie dat er meerdere bij elkaar zitten, bij het maken van de foto's was dat niet te zien, wij waren van mening dat er maar eentje op de rots zat. Ook nu weer een videootje

IMG_5457IMG_5460IMG_5477IMG_5482IMG_5487IMG_5493IMG_5546IMG_5551IMG_5563IMG_5658IMG_5598IMG_5684IMG_5610IMG_5697IMG_5699IMG_5700IMG_571120220523_164553

1. Helga Van der lindenh:
    23 mei 2022
    Ja prachtige natuur veel groen!
  2. Walter en Ria:
    24 mei 2022
    Eindelijk weer een reactie van ons. Wij zijn zelf een paar keer weggeweest vandaar dit late bericht. Wat een ongelofelijke mooie reis zijn jullie aan het maken. het is een lust om het op deze manier te volgen gezien de zeer uitgebreide en duidelijke verslaggeving, en de prachtige foto's. We zijn nu weer helemaal bij met het bekijken van dat moois en zullen het vanaf nu de eerste tijd dagelijks volgen. Hartelijk bedankt voor deze prachtige reportage en we wensen jullie nog heel veel plezier en een mooie verdere reis.
  3. Th. Augustinus:
    24 mei 2022
    Beste Walter en Ria, bedankt voor jullie leuke reactie en fijn dat jullie ook een paar keer op stap zijn geweest, groetjes Ank en Ted