Dag 4

23 juli 2022 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Goedemorgen allemaal

Even een verslag van de reis tot nu toe. Zoals jullie gelezen hebben is de reis iets anders verlopen dan tot nu toe, maar het goede nieuws is dat wij nu op de plaats van bestemming zijn waar we, als de reis wel volgens plan zou verlopen, nu ook zouden zijn. Om dat in te halen zijnde wel vanaf donderdagochtend 36 uur achter elkaar in beweging geweest om hier te komen. Eerst, zoals we al vermelden vanuit Amsterdam naar Dubai  daar een aantal uurtjes moeten wachten, vervolgens naar Johannesburg  om vanaf daar met de auto zo'n 650km te rijden naar de B&B waar we nu zitten. Een schitterende accommodatie, ieder een eigen slaapkamer met badgelegenheid. Tanja had onderweg contact opgezocht met de eigenaarresse  om te vertellen dat wij om half negen s'avonds zouden aankomen en gevraagd of zij pizza's voor ons kon bestellen. Bij aankomst aankomst werden we hartelijk verwelkomd en bleken de pizza's in de oven te staan. De open haard brandde want het was maar 8 graden buiten. Na het eten en tenslotte toch nog een borreltje genomen te hebben op de goede afloop, zijn we naar bed gegaan en kan de vakantie vanaf vandaag echt beginnen. De eerste excursie staat voor vandaag gepland. Om 9 uur worden we opgehaald, maar later meer hierover, wordt vervolgd