Dag 4

23 juli 2022 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Goedemorgen allemaal

Even een verslag van de reis tot nu toe. Zoals jullie gelezen hebben is de reis iets anders verlopen dan tot nu toe, maar het goede nieuws is dat wij nu op de plaats van bestemming zijn waar we, als de reis wel volgens plan zou verlopen, nu ook zouden zijn. Om dat in te halen zijnde wel vanaf donderdagochtend 36 uur achter elkaar in beweging geweest om hier te komen. Eerst, zoals we al vermelden vanuit Amsterdam naar Dubai  daar een aantal uurtjes moeten wachten, vervolgens naar Johannesburg  om vanaf daar met de auto zo'n 650km te rijden naar de B&B waar we nu zitten. Een schitterende accommodatie, ieder een eigen slaapkamer met badgelegenheid. Tanja had onderweg contact opgezocht met de eigenaarresse  om te vertellen dat wij om half negen s'avonds zouden aankomen en gevraagd of zij pizza's voor ons kon bestellen. Bij aankomst aankomst werden we hartelijk verwelkomd en bleken de pizza's in de oven te staan. De open haard brandde want het was maar 8 graden buiten. Na het eten en tenslotte toch nog een borreltje genomen te hebben op de goede afloop, zijn we naar bed gegaan en kan de vakantie vanaf vandaag echt beginnen. De eerste excursie staat voor vandaag gepland. Om 9 uur worden we opgehaald, maar later meer hierover, wordt vervolgd

20220722_16114520220723_07300120220723_07292820220722_210453

1. Annette:
    23 juli 2022
    Jullie zijn er ondanks de beetje hobbelige start. Heel veel plezier nu met z n Allen en dit is nu al een onvergetelijke reis. Genieten!!
  2. Ineke:
    23 juli 2022
    Gelukkig! Wat zullen jullie moe zijn.
    Gauw slapen en dan genieten!!
  3. Jacqueline:
    23 juli 2022
    Fijn dat jullie aangekomen zijn en nu lekker genieten met elkaar
  4. Marike:
    23 juli 2022
    Fijn dat jullie ‘back on track’ zijn, nu heerlijk vakantie!
  5. Helga Van der lindenh:
    23 juli 2022
    Gelukkig Is alles verder goed afgelopen EN veder veel plezier !!!!