Dag 47

26 mei 2022 - Léon, Frankrijk

D
Vanmorgen zijn we wat later opgestaan dan normaal en na het douchen en het ontbijtje zijn we op pad gagaan. Ank had het plan opgevat om naar Etang de Leon te gaan, een meer nabij Leon, in de hoop dat we daar konden gaan fietsen, dus we hoefden vandaag niet zo ver te rijden. Via weer de bekende binnenweggetjes kwamen we om een uur aan op de camperplaats in Leon. Na een broodje genuttigd te hebben wilden we rondje om het meer gaan fietsen, maar bij navraag bleek dat dat niet kon, het is een natuurgebied waar alleen in gewandeld mag worden, dus kozen we voor ritje naar naar St-Girons-Plage, een badplaats aan zee.
De heenweg ging goed maar op de terugweg brak de ketting van de fiets van Theo. hij is op de fiets van Ank naar de camper gegaan en weer terug gereden om de fiets op te halen.
Vandaag kregen we een droevig bericht in de famliliesfeer van een van onze vrienden, dus hebben we besloten om wat sneller naar huis te gaan, en is dit de laatste blog van deze reis. Wij willen iedereen hartelijk bedanken voor de leuke reacties en het volgen van onze reis.
Tot de volgende reis. Ank en Ted.

IMG_6190IMG_6189 IMG_6202IMG_620920220526_14265920220526_15415620220526_160306

1. Helga Van der lindenh:
    Goeie reis terug!!
  2. Cobi:
    Een goede reis .
  3. Jacqueline:
    26 mei 2022
    Goede reis en wat een vervelende reden.
  4. Marike:
    26 mei 2022
    Wat een abrupt en vervelend einde aan jullie mooie reis. Dank weer voor het delen van alle belevenissen. Een hele goeie rit terug gewenst!
  5. Lynne en Albert:
    27 mei 2022
    Bedankt voor alle mooie verhalen en foto’s. Goede reis
  6. ACM Koot-Augustinus:
    27 mei 2022
    Ank en Ted, hartelijk dank voor jullie reisverslagen en foto's, jammer dat de terugreis
    door omstandigheden wordt versneld, hartelijke groet, Anja en Ge