Dag ??

14 oktober 2022 - Campobello di Licata, Italië

Nog één nachtje slapen en dan zit het bezoek aan de familie er helaas voor dit jaar weer op. Morgen, zaterdag, gaan we zachtjes op huis aan. We willen Giovanni, Helga en de kinderen bedanken voor de gastvrijheid en het lekkere Italiaanse eten waar we weer van genoten hebben.

20221011_10174820221011_10175220221012_21242220221012_204256

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jacqueline:
    14 oktober 2022
    Alvast een fijne en veilige terugreis
  2. Helga Van der lindenh:
    15 oktober 2022
    Ja helaas gaan jullie weer richting huis wij bedanken jullie voor de gezelligheid EN voor alle lekkere nederlandese etenswaren goeie EN veilige terugreis!!!!
  3. Ineke:
    Goede terugreis!!😘😘
  4. Cobi:
    15 oktober 2022
    Een fijne terug reis en het was weer fijn om te lezen en mooie foto’s te zien
  5. Elisa:
    15 oktober 2022
    Ciao tante Ank en ome theo, purtroppo non ci siamo potuti salutare un'ultima volta però è stato bello trascorrere questi pochi giorni insieme. Grazie per tutti i pensierini che ci avete portato! Vi siete potuti godere il relax, il sole e la famiglia e ci rivediamo il prossimo anno! Buon viaggio e buon rientro a casa! ❤️❤️Un forte abbraccio da me, Fabio e i bimbi👨‍👩‍👧‍👦👨‍👩‍👧‍👦👨‍👩‍👧‍👦💗💗💗💗💗💚💚💚Al prossimo anno! 😙😙😙😙😘
  6. Hans en Chris:
    15 oktober 2022
    Een goeie en veilige terugreis en doe maar lekker rustig aan hoor, de herfst is hier begonnen!