Engeland dag vijftien

7 juli 2019 - Broadway, Verenigd Koninkrijk

Vandaag een reisdag, we zijn verhuisd naar Broadway naar camping Northwick Farm.
Voordat we wel en goed waren ingepakt hadden we nog een leuk contact met vier Engelse dames die vanmorgen  op de camping aankwamen en die van alles uit de bus haalden, dus wij vroegen of ze vanmiddag een "party" hielden, nee ze waren al een paar dagen onderweg en hadden nog niet de mogelijkheid gehad om alles uit  te stallen en nu wel want ze bleven hier een aantal dagen.
Vervolgens zijn we op pad gegaan een ritje van 40 km en volgens de tom-tom een klein uurtje rijden, maar wij deden er bijna twee uurtjes over, want we gingen via binnenweggetjes, en daar houd ik van, af en toe stopten we om een fotootje te maken en een keertje moesten we in de achteruit vanweg de tegenliggers.
Om half twee arriveerden we op de camping, het zag er goed uit.
Helaas hebben de dames verloren, jammer, 's avonds hebben we het verdriet weggespoeld met een glaasje wijn in de plaatselijke pub Crown & Trumpet

20190707_114024

20190707_195507 20190707_14042220190707_20072620190707_20152120190707_20153220190707_201817

1. Anneke van der Niet:
    7 juli 2019
    Er past heel veel in zo’n camper van die dames, heerlijk om alles uit te stallen, weet je ook weer wat je allemaal meegenomen heb!! Het weer ziet er nog steeds goed uit, heerlijk!!
    Jammer hoor dat de dames verloren hebben, maar nu had je wel een rede om een borrel te nemen😂 truste voor straks en tot morgen. 😘
  2. Th. Augustinus:
    7 juli 2019
    Zeker jammer en die borrel was lekker gr
  3. Buurman Jaap:
    7 juli 2019
    Erg smalle weggetjes namen jullie! Leuk dat op een van de video’s te zien is dat je een stukje achteruit moest rijden vanwege de tegenliggers.
  4. Th. Augustinus:
    7 juli 2019
    Zekers maar er zijn nog smallere