Engelqand dag negentien

11 juli 2019 - Lynton, Verenigd Koninkrijk

Vandaag een reisdag, vanuit Bath naar Lynton een trip van ongeveer 150km
Na het ontbijt en de spullen te hebben opgeruimd vertrokken we om tien uur richting Lynton. Al snel kwamen we een Lidl tegen, dus even boodschappen doen en verder maar weer. We volgden de A39 via Paulton, Wells, Glastonbury, Bridgewater en eigenlijk zouden we via Minehead rijden, maar we hadden op de camperapp gelezen dat als je via Minehead Lynton zou benaderen een helling van 25% voor je kiezen kreeg en daar hadden wij geen zin in, dus besloten we om via de B weg 3223 door de Brendon Hills richting Kentisbury te rijden,   om op het laatst voor Kentisbury de A 39 weer op te pakken en zo naar de camping in Lynton te rijden, een betere oplossing, want Jos en Ineke hebben de 25%  genomen en vertelden  later dat het inderdaad wel een heel steile klim was.
Door via die B 3223 te rijden kwamen  we door het nationaal park Exmoor,  een schitterend natuurgebied met bossen en mooie vergezichten.
Bij aankomst op camping   "Channel View"  kregen we de plekken 16 en 17 aangewezen, mooie plaastsen met uitzicht over het Bristol Channel met aan de overkant Wales.
Morgen?? we zien het wel, een rustdag is ook wel eff lekker, maar dat horen jullie wel, see you
P.S De wifi op de camping is niet helemaal oke dus vandaag alleen een paar foro's

20190711_14361220190711_14421020190711_14473520190711_13343820190711_153704

1. Marike:
    11 juli 2019
    Potdorie, a room with a view! Wat een mooi plekje hebben jullie gekregen!
  2. Th. Augustinus:
    11 juli 2019
    Zekers, we genieten ervan, gr
  3. Th. Augustinus:
    11 juli 2019
    Zekers een room met view, wij genieten er ook van, gr
  4. Anneke van der Niet:
    11 juli 2019
    Heel wijs dat je een andere weg gegaan ben en niet de 25% genomen heb, brrr veeeeel te steil!!! Jullie hebben een prachtig uitzicht vanaf de camping, super mooi!!! Lekker ff uitrusten morgen, jullie hebben tenslotte vakantie😀😀
  5. Leonoor Platteel:
    11 juli 2019
    Het is echt genieten van jullie opnames; had werkelijk geen idee dat er in Engeland zoveel moois te zien is.... ik ken alleen Schotland.
    Superleuk hoor!
  6. Th. Augustinus:
    12 juli 2019
    Fijn te horen dat je er ook plezier aan beleeft en we zijn er nog niet? 😂😂🤗🤗