we gaan bijna

15 september 2022 - Noordwijkerhout, Nederland

Hallo allemaal, we gaan weer op pad. De camper staat gewassen en wel voor de deur en morgen, vrijdag de 16de, vertrekken we. Waarheen??? We gaan allereerst naar Renkum. Ieder jaar, dit jaar op zaterdag 17 september, rijden er meer dan honderd legervoertuigen uit WOII van Renkum naar Arnhem – Oosterbeek. De Race to the Bridge herinnert aan operatie Market Garden, die in september 1944 aan bijna 1700 Britten en 80 Polen het leven kostte. De Airbornes vochten een bittere strijd, maar kregen de Rijnbrug niet in handen. Henk, Kim en de kinderen zijn daar ook aanwezig en zullen mee rijden. Daarnaast hebben we zaterdagavond nog een feestje in Dieren. Daar viert Diana, de schoondochter van Theo en Nel, de zus van Ank, het feit dat zij 50 jaar wordt. Vervolgens gaan we zondag richting Italië. Zoals jullie zien staan de eerste foto's en een filmpje alweer op de logger en hopelijk volgen er meer. alla prossima volta

IMG-20220915-WA0003IMG-20220915-WA0005

1. Albert:
    Veel plezier maar weer
  2. Cobi Augustinus:
    Een fijne vakantie
  3. Annette:
    15 september 2022
    We lezen weer gezellig mee! Hele fijne reis
  4. Ineke:
    15 september 2022
    Veel plezier en pas goed op jezelf!
  5. Marike:
    15 september 2022
    Veel plezier en goeie reis!
  6. Helga Van der lindenh:
    Veel plezier EN goeie reis
  7. Hans en Chris:
    16 september 2022
    Veel plezier dit weekend met elkaar en natuurlijk op vervolgreis naar Italie.
  8. Elisa:
    Ciao zii, buon viaggio e buon divertimento ci vedremo presto <3 <3 <3
  9. Anneke van der Niet:
    16 september 2022
    Heel veel plezier en een goeie reis gewenst, doe voorzichtig 😘