Reisdag 09

20 september 2021 - Diemen, Nederland

Vandaag een reisdag verder zuidwaarts richting Pescara een ritje van 370 km. Om 10 uur vertrokken we uit Ravenna en onze truus stuurde ons de E45 op richting Rome. Wat vreemd, we gaan toch niet naar Rome dus opnieuw de route ingetoetst en ja hoor opnieuw volg de E45 dus vooruit dan maar. Volgens haar was het de snelste route, nou wat denk je?, vergeet het maar de ene “Lavori in Corso” na de andere, volgens ons hadden ze al het personeel opgeroepen om aan de wegen te werkten want over de gehele route hebben we geen 25 km achter elkaar door kunnen rijden zonder een wegopbreking en over de stukken waar wel door konden rijden zaten genoeg kuilen en gaten in het wegdek zodat we genoodzaakt waren regelmatig de snelheid aan te passen. Maar goed het heeft ook zijn voordelen we hadden meer tijd om van de omgeving te genieten, we reden dwars door de Appenijnen, en voor een deel door de Abruzzen, het land van de zwijnen en de zwarte tartufo nero. Hier waren we nog nooit eerder geweest. Bij Perugia zijn we richting Foligno gegaan, links van ons zagen we Assisi liggen, we dachten er nog aan om die te bezoeken maar reden toch maar verder Vanaf Foligno reden we over de SS 3richting Terni en vervolgens via L’Aquila naar de kust af te zakken en uiteindelijk op de plaats van bestemming uit te komen op Agricamp Noara Beach in Pineto. Hier blijven we een paar dagen staan even uitrusten, groetjes.

IMG_5271

IMG_5497

IMG_5498

1. Anneke van der Niet:
    20 september 2021
    Pfff lekker al die opbrekingen🙈 het houd zo op als je niet ff door kan rijden, maar goed, ik zie aan de foto’s dat jullie wel ff uit kunnen rusten aan een heerlijk strand met mooi weer, geniet er maar van😎🍷
  2. Nel en Theo:
    20 september 2021
    Een rit met wat hobbels, en gaten goed aangekomen op de plaats van bestemming en wat een grote mooie camperplaats. Ted en Ank
    Prachtige mooie zee en strand.
    Veel plezier de aankomende dagen🚶‍♂️🚶‍♀️ en rust een beetje uit..🍷🍷🙋‍♀️🙋‍♂️
    Slaap lekker voor straks.
  3. Marike:
    20 september 2021
    Valt me op hoe groen alles is onderweg, geen grote droogte gehad dit jaar, zo te zien, mooi hoor.
  4. Jos en Joke:
    21 september 2021
    Wat een mooi plekkie voor een Stekkie om even wat rust te pakken.😉🤣🥰