Reisdag 51

2 november 2021 - Voorhout, Nederland

Gisterenavond hebben we voor het eerst de kachel aangehad, het werd vrij koud in de camper en vanmorgen vroeg werden we om 6 uur gewekt door de regen die kletterde op het dak, dus we waren vroeg uit de veren. Na het gebruikelijke ritueel ben ik naar de bakker gegaan, die was tegenover de camperplaats, en heb daar croissantjes en een baquette gekocht. Het was jammer dat het regende want we hadden het plan opgevat, dat als het mooi weer zou zijn hier langs de moezel nog te gaan fietsen. Tijdens het koken van de eieren bleek dat de gasfles leeg was, het regende dus ik had geen zin om de fles te gaan vervangen, daarnaast was ook de kaas op, dus Ank zei tijd om naar huis te gaan. Om negen uur zijn we op pad gegaan, onderweg kwam het lekker uit de lucht vallen en de temperatuur was ook niet al te best slechts een graad of 7. We zijn via Luxemburg, waar we nog even getankt hebben, door de Ardennen naar België gereden. Bij de grens met België en Nederland werden we door de douane opgepikt met lichtsignalen dat we ze moesten volgen en werden we op een parkeerplaats gecheckt of we aan de coronaeisen voldeden, geen probleem, dus vervolgden we de weg naar huis via Breda, Rotterdam, Den Haag om uiteindelijk rond de klok van vieren te eindigen op de Zeestraat waar een mooi welkom boeket en twee plakken chocola al op ons lagen te wachten. Fijn om na een rit van bijna 8000 km weer veilig thuis te zijn.

IMG_1403 IMG_1408 IMG_1411

IMG_1564 IMG_1578 IMG_1581

IMG_1582

1. Lynne en Albert:
    2 november 2021
    Echt Hollands weer, moet je wel weer aan wennen Arkwright?
    Maar bedankt voor je mooie verhalen en prachtige foto’s.
  2. Buurman Jaap:
    Welkom terug in Noordwijkerhout
  3. Astrid:
    2 november 2021
    Wat een prachtige afsluiting zo'n lief "welkom thuis" na zo'n prachtige reis.
    Dat is heerlijk thuis komen.

Bedankt voor het delen van jullie ervaringen (eindelijk kan er weer gezwaaid worden als ik langs loop met Bowie 😉).
  4. Cobi Augustinus:
    2 november 2021
    Welkom in Noordwijkerhout groetjes.
  5. Annette:
    2 november 2021
    Veilig thuis is ook weer fijn. Nu even lekker genieten aan de zeestraat en dan weer gewoon een volgende reis plannen 👍🏻
  6. Elisa:
    Tutto è bene quel che finisce bene! ☺️☺️ Benvenuti a casa ❤️
  7. Jacqueline:
    Welkom thuis
  8. Marike:
    2 november 2021
    Wat een lief welkom thuis! Fijn dat jullie weer veilig terug zijn.
  9. Theo:
    3 november 2021
    Hallo Ank en Ted,

fijn dat jullie gezond en wel weer terug zijn in ons kouder kikkerland.

En alles die velen kilometers mooie verhalen en foto's met ons hebt gedeeld.

Slaap lekker na lange tijd weer in jullie eigen bed.

En de kachel aan gezet.

Knuffel van ons.🙋‍♂️🙋‍♀️🍀😃
  10. Walter en Ria:
    3 november 2021
    Ook wij hebben weer genoten van jullie mooie reis.
    Daarom hartelijk dank voor de mooie foto`s en video`s plus het geweldige verslag.
    WELKOM THUIS
  11. Anneke van der Niet:
    4 november 2021
    Ook weer fijn om thuis te zijn, als het dan regent, niet kan fietsen en je kaas op is wordt het inderdaad tijd om naar huis te gaan😀 Fijn dat jullie genoten hebben en er een warm welkom was thuis. Nu weer het “oude” leventje oppakken en nadenken over een volgende reis misschien😊 Bedankt voor alle mooie verhalen en foto’s en tot snel😘😘