Vervolg

21 juli 2022 - Voorhout, Nederland

Goedemorgen allemaal even een update wij, konden gisteravond gebruik maken van de aanbieding om in hotel ibis te gaan slapen maar hebben besloten om we weer thuis in ons eigen bed te gaan slapen, helaas zit ik nu thuis aan een ontbijtje in plaats van in Johannesburg, hoe het verder zal verlopen weten wij op dit moment nog niet, gisteravond heeft onze dochter met het reisburo gebeld en die gaan verdere actie ondernemen  we wachten af, het is alleen jammer dat het zo moet lopen  we hadden er zo naar uit gekeken.

1. Astrid:
    21 juli 2022
    Nou wat een gedoe zeg!! Ik hoop dat ze snel met een oplossing komen zodat jullie alsnog heel snel in Johannesburg arriveren!
  2. Jenny:
    21 juli 2022
    Jeetje wat vervelend voor jullie. Hopelijk wordt snel een alternatieve vlucht aangeboden.
  3. Albert:
    21 juli 2022
    Kl maar hopelijk wordt het snel opgelost en kunnen jullie alsnog genieten
  4. Cobi:
    21 juli 2022
    Wat vervelend ik hoop dat het snel op gelost wordt voor jullie we duimen voor jullie
  5. Buurman Jaap:
    21 juli 2022
    Toen ik zojuist ( om 10:20 u) de geleegde vuilnisbakken van de weg haalde, merkte ik dat jullie weer vertrokken waren. Hopelijk verloopt de reis nu verder zonder problemen. 👍
  6. Kirsten Onderwater:
    Wij duimen!
  7. Jacqueline:
    Ik duim voor jullie😘
  8. Elisa:
    21 juli 2022
    Buon viaggio e in bocca al lupo💪💪💪😘