Dag acht en negenendertig

10 mei 2018

Op het moment dat ik het veslag zit te schrijven is het 10 mei, heeft het net even licht geregend en zitten we op camping "Romagna Village"in Riccione, ja wij zijn weer iets noordelijker. Gisteren hebben we nog heerlijk en stuk langs de kust gefietst naar Giulianova waar we in de haven diverse vissersboten lagen die volgens ons, zie foto, op "vongole" vissen. Ook waren daar nog een aantla "trabucchi" waar we nog even een kijkje genomen hebben. Vandaag hebben we afscheid genomen van de camping in Villa Rosa, waar we na eerst een cafe met een dolce, werden uitgezwaaid door de mevrouw van de camping. Waar maak je dat nog mee, ieder dag kwam ze twee keer langs met cafe en wat lekkers, de eerste dag gebak met marmelade, gemaakt door de dochter, gisteren met lekkere citroencake en vandaag weer gebak met marmelade. Wij zijn binnendoor gereden via  de dorpjes langs de kust, een afstand van maar 175 km maar de rit duurde wel ruim 5 uur, want ja het schiet niet op natuurlijk, maar we hebben geen haast en je ziet veel meer van de omgeving.
Maar goed wat ik al schreef we zijn weer wat noordelijker gegaan en staan nu in Riccione vlakbij Rimini, hier blijven we een paar dagen, afhankelijk van het weer, daarna rijden we langzaam richting huis.

20180509_151930  20180509_152106 20180509_154405 20180510_091523 20180510_091534 20180510_125014  IMG_8978  IMG_8952  IMG_8996 IMG_8997

1. Rianne:
    11 mei 2018
    Wouw Ted en ank wat een mooie reis maken Julie
    Geniet er lekker van groetjes van ons x
  2. Anneke van der Niet:
    11 mei 2018
    Wat hebben jullie al veel gezien, het einde van de reis zit er al een beetje aan te komen, maar jullie zijn nu nog heerlijk aan het genieten, ga nog maar even door met genieten.
    Mooi weer dus dat is lekker.
  3. Hans en Chris:
    12 mei 2018
    Ja, ja waar blijft de tijd. Goeie reis terug en geniet er lekker van.
  4. Hans en Chris:
    12 mei 2018
    Ja, ja waar blijft de tijd. Goeie reis terug en geniet er lekker van.