Dag vierendertig

5 mei 2018

Wat betreft gisteren, zijn we snel klaar, we hielden een rustdag.
Vandaag hebben we het stadje Vieste bezocht, om half tien werden we door het busje van de camping in een kwartiertje naar het stadje gebracht, waar we, na eerst genoten te hebben van de gebruikelijke cafe, het historisch centrum hebben bezocht. Via nauwe straatjes kwamen wij uit bij het kasteel wat we helaas niet konden bezoeken want het blijkt een militaire zone te zijn. Het verbaast ons telkens hoe de huizen hier gebouwd zijn, ze staan werkelijk op de rand van de "afgrond". Na een tijdje gedwaald te hebben door die nauwe straatjes kwamen we uit op de markt waar we verse vis hebben gekocht en bij de slager een stukje vlees, allemaal voor de barbeque van vanavond.  Gisteren waaide het nog maar vandaag is het heerlijk rustig. Wij zijn allemaal van mening dat wij eigenlijk genoeg gezien hebben de laatste weken, wij moeten het allemaal nog verwerken en hebben daarom besloten om het de laatste dagen rustig aan te doen, dat houdt ook in dat wij niet iedere dag meer een verslag maken wat we zoal doen. groetjes
Bij de foto's heb ik een foto geplaatst waarop de rode lijn te zien is waarmee men het net wel zo'n 50 meter uit de kust kan laten drijven en dan weer kan binnenhalen in de hoop dat die dan vol zit met vis natuurlijk