dag vijfentwintig

27 april 2018

​

Vanmorgen zijn we vroeg opgestaan want we gaan Sicilie verlaten, om half acht namen we afscheid van Helga, want die moets aan het werk, en van de anderen hadden we gisteren al afscheid genomen, nog eff langs de bakker en daar gingen we richting Matera.
De eerste kilomters verliepen voorspoedig en nadat we Enna waren gepasseerd kwam de Etna in zicht, altijd mooi die vulkaan met zijn rook en nog sneeuw op de helling. Na Catania namen we de tolweg richting Messina waar de veerboot op ons lag te wachten.
Het waaide nogal hard zodat we besloten om in de camper te blijven zitten, met een goed half uurtje waren we over en vervolgden wij onze weg om uiteindelijk om vijf uur uit te komen in Pinata di Sibari op "Villaggio Camping" Na te zijn geinstalleerd ontvingen wij een app van Jos en Ineke dat zij al in Matera staan, wij zullen morgen elkaar weer ontmoeten.

IMG_7314  IMG_7316  IMG_7317 IMG_7320  IMG_7356  IMG_7365  IMG_7382  IMG_7419  IMG_7423  IMG_7443​    IMG_7444​    IMG_7513   IMG_7525

1. ACM Koot-Augustinus:
    27 april 2018
    Herkenbare foto's, TESO en schapen, goeie reis
  2. Tineke heemskerk:
    3 mei 2018
    Goedemorgen
    ziet er allemaal weer prachtig uit
    Vindt het echt heel leuk om jullie reisverhalen te lezen en de prachtige foto's erbij te zien.
    Geniet ervan!!