Reisdag 20

1 oktober 2021 - Diemen, Nederland

Vandaag een kort verslag van de reisdag, een dag met twee gezichten aan de ene kant een mooie rit met aan de linkerkant de zee en aan de andere kant het gebergte van Calabrië, maar soms ook een saaie rit en hadden we te maken als we richting strand reden dat we door uitgestorven vakantiedorpen kwamen waar de weg dood liep en soms was het weer heel erg druk in de bewoonde wereld en moesten mee laveren in de drukte van dat moment.  Wij waren van plan om geheel langs de kust te rijden, volgens da kaart had dat mogelijk moeten zijn maar herhaaldelijk stranden we in een dorp en konden niet verder en moesten op onze schreden omkeren en via de SS 106 onze weg weer vervolgen. We waren van plan om in Ciro Marina op een camperplaats te gaan staan maar die bleek gesloten te zijn, zoals vele op dit moment aan deze kant van Italië. Dat merkten we ook aan het aantal campers die we tegen kwamen, weinig of niet veel. Uiteindelijk staan we nu op een plekje aan het strand in de buurt van Catanzaro. Groetjes en morgen weer verder richting de neus van Italië.