Reisdag 21

2 oktober 2021 - Culemborg, Nederland

Vanochtend werden we al vroeg gewekt door wandelaars die over de boulevard liepen, gisterenavond konden we geen camperplek vinden die waren of dicht of voelden niet goed dus besloten we om hier te gaan staan, zie foto, naderhand bleek het een goed alternatief we hebben goed geslapen en na een douche is dit toch wel weer mooi wakker worden, zie filmpje. Waar we precies staan weten we niet, dus zeg ik tegen Ank kijk maar goed misschien komen we hier nooit meer. Naderhand bleek dat we in Botricello stonden. Maar goed om negen uur zijn we weer op weg gegaan. In eerste instantie langs de kust naar Soverato waar we gestopt zijn voor een kopje koffie en veel mensen waren boodschappen aan het doen op deze zaterdagochtend dus dat betekend druk, druk druk, en voor ons piano, piano, piano. Eenmaal aangekomen in Soverato kwam Ank op het idee om de binnenlanden in te gaan, dat zou heel mooi moeten zijn, dus even op de kaart gekeken en zijn we via de SS 9 richting Serra San Bruno gegaan wat een geweldig mooie rit, verschillende keren zijn we gestopt om van het uitzicht te genieten, op een gegeven moment in het plaatsje Stilo kwamen we bij een watertappunt waar het water rechtstreeks uit de bergen komt en daar hebben we de camper bijgevuld. Even verder zijn we gestopt om te genieten van het uitzicht, toen er plotseling een jonge pup uit het niets kwispelend op ons af kwam wij hebben hem wat brood gegeven wat in dank werd aanvaard, weer even verder stond er paardjes op de weg en de jongste mocht volgens ons een ijsje uit kiezen. Na een hele mooie afdaling  waarin we goed konden zien wat de gevolgen zijn van bosbranden kwamen we uiteindelijk aan in Marina di Gioiosa Ionica aan de kust. Vandaar reden we verder via de SS 106 naar Branca Leone Marina waar een camperplaats zou zijn maar die bleek bij aankomst gesloten. Onderweg had Theo gezien dat er een aantal campers langs een boulevard stonden dus zijn wij een stukje terug gereden en inderdaad in Ferruzzano is een mooie plek om te gaan staan. Al met al een mooie dag. We zijn nu bijna in de punt van de laars.

20211002_075653  IMG_7665  IMG_7667

2 oktober 2021
    Fijne zondag mooie fotos
  2. Helga Van der lindenh:
    3 oktober 2021
    Jammer dat alle campercamings al dicht zijn maar gelukkig vinden jullie steeds alternativen .De fotos zijn weer geweldig! Prestige reis Verder EN tot gauw !!!!
  3. Hans en Chris:
    3 oktober 2021
    Ook hier weer mooie momenten om met ons te delen. Goed dat jullie ook de tijd nemen om het binnenland te ontdekken. Zeker de moeite waard. Was dat paard geen ezel?
  4. Th. Augustinus:
    3 oktober 2021
    Neeeeeeeeee die zat achter het stuur 😉😉😉
  5. Kim:
    3 oktober 2021
    Wat een prachtige foto's :-) en leuke verhalen. Fijne reis en maak mooie herinneringen.
    Dikke kus