Reisdag 46

28 oktober 2021 - Rotterdam, Nederland

Vanmorgen zijn we om tien uur vanuit Anzio waar we op de openbare parkeerplaats hebben overnacht langs de kust via SP 601 richting Rome vertrokken. Bij Lido di Ostia zijn we de SP 8 opgegaan en het vreemde is dat er drie tweebaanswegen waren en op elke rijbaan zowel heen als terug verkeer was, een beetje verwarrend, nog nooit eerder mee gemaakt. Bij Rome hebben we de rondweg genomen om vervolgens naar het Lago di Bracciano te gaan om een camperplaats te zoeken want, we waren van gedachten om daar te gaan fietsen, bij aankomst was het uitzicht op het meer fantastisch. Op een bankje hebben we een broodje gegeten maar we waren het snel met elkaar eens dat we hier niet gingen fietsen, er was geen fietspad en je zag niets van het meer als je er langs zou fietsen dus besloten we om noordelijker te gaan, terug naar de kust, naar Santa Marinella, daar aangekomen hebben we langs de kust gekeken of we nog een mooi plekje konden vinden voor de nacht, maar helaas geen plek, toen maar doorgereden via de SP 1 naar Orbetello zo'n 60 km verderop waar we wel een plekje hebben gevonden voor de nacht.