Reisdag 45

27 oktober 2021 - Geldermalsen, Nederland

Vanmorgen zijn we om half tien van de camperplaats gereden richting Napels. We waren van plan om de tempels van Paestum te bezoeken, bij een parkeerplaats moesten we 15 euro betalen voor een halve dag parkeren en 14 euro per persoon entree dus besloten we om dit bezoek een ander jaar te doen aangezien we op Sicilië al meerdere malen diverse tempels hebben bezocht, ik heb wel snel nog een foto geschoten van een van de tempels. Trouwens over Sicilië gesproken, het is maar goed dat we maandag zijn over gestoken naar het vaste land aangezien er dinsdag een enorme hoeveelheid regen is gevallen in Catania met overstromingen tot gevolg. We zijn opnieuw via de SS 18 richting Salerno gereden. daar we ook nu besloten hadden om geen tolweg te nemen werden we gedwongen om bij Salerno om van de snelweg af te gaan en binnendoor richting Napels en om Napels heen te gaan. Wij hadden wel een mooi gezicht op de Vesuvius. Bij Pozzuoli namen we de SP7 richting Mondragone, Formia, Gaeta, Terracina. Onderweg hebben we bij een groentestalletje aan de weg een streng knoflook gekocht voor thuis. Bij Terracina heben we Truus opnieuw ingesteld om ons naar Sabaudia te brengen om te kijken of we een camperplaats konden vinden, maar nee er was niets te vinden dus door gereden naar Anzio waar we nu staan op een openbare parkeerplaats. Morgen gaan we weer verder richting ROME.

IMG_0043 IMG_0048 IMG_0061

IMG_0068 IMG_0076 IMG_0078

IMG_0092 IMG_0108 IMG_0118

IMG_0129 IMG_0147 IMG_0155

IMG_0106 IMG_0097 IMG_0161

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jacqueline:
    27 oktober 2021
    Gaaf hoor, echte avonturiers
  2. Kim:
    28 oktober 2021
    Ja die knoflook waren wij nog vergeten👍👍
  3. Annette:
    28 oktober 2021
    Weg van de snelweg zie je toch het mooiste van een land. Stevige prijs voor een tempel bezoekje! Zou ik ook niet doen. Goeie reis
  4. Cobi Augustinus:
    28 oktober 2021
    Jullie hebben zeker geluk gehad met het weer ,Het zijn weer prachtige fotos.