Sorry

Sorry
Gisterenavond hadden wij het eerste verhaaltje geschreven voor de reislogger en op de een of andere manier is er iets fout gegaan, wij hadden geschreven dat wij de camper weer reisklaar hadden gemaakt, naar de verjaardag van de klienkinderen waren geweest en voor vandaag "eerste Paasdag" nog naar de verjaardag van de zus van Ank zouden gaan, en vanavond met de gehele familie lekker zullen gaan eten met na afloop een italiaanse cafe  met tot slot nog een toast, op een leuke en mooie reis met de camper, dat we onderweg veel zullen zien en beleven, en dat jullie daar ook van kunnen en mogen genieten, met de "eigengemaakte" Limoncello van moeder Ank, en wat ook natuurlijk heel belangrijk is een behouden thuiskomst.
Maar tweede Paasdag gaan we dan echt op pad, het is de bedoeling dat we deze keer via Frankrijk gaan en we Jos en Ineke zullen ontmoeten in de buurt van San Remo aan de Italiaanse Riviera dei fiori de "bloemen riviera"
En voor iedereen nog una Buona Pasqua e a la prossima.

Ank en Theo

1. Elisa:
    Gelukkig Pasen ook an jullie allemaal en fijne dag😙😙😙 Buon divertimento 😊😊😊
  2. Anneke van der Niet:
    1 april 2018
    We hebben jullie nét gedag gezegd en we hopen dat jullie een mooie tijd zullen hebben, nogmaals heel veel plezier en goeie reis. xx
  3. Kim:
    3 april 2018
    Een hele goede reis gewenst, maak mooie herinneringen en geniet met volle teugen en keer over een week of 6 in goede gezondheid terug. Veel liefs, Theo, Kim en Sophie
  4. Tineke heemskerk:
    4 april 2018
    Hoi
    Kom maar op met de foto's en verhalen
    Kunnen wij in het koude kikkerlandje beetje mee genieten