dag een

5 april 2018

Hallo allemaal,
Wij zijn nu drie dagen onderweg hebben voor het eerst wifi. Wij staan op camping     "De Wijnstok" in het plaatsje Imperia aan de kust van Liguria vlak bij San Remo.
Op dit moment zijn we in San Remo aan de koffie bij een Mac, dus hebben wij free wifi en bij deze de verslagen van de eerste driedagen.
Dag een
Vandaag. tweede paasdag, zijn we rond negen uur, nadat we afscheid hadden genomen, op pad gegaan.
De reis verliep eigenlijk zeer voorspoedig, ondanks de regen onderweg, maar naarmate we zuidelijker kwamen werd het droog en zelfs het zonnetje kwam af en toe om het hoekje kijken en in de namiddag liep de temperatuur op tot zo'n graad of 16.
We schoten lekker op en rond de klok van vieren kwamen we aan op de camperplaats in het plaatsje Charmes, zo'n 50 km onder Nancy, en hadden we reeds 650km van de ?????? afgelegd.
Na ons geïnstalleerd te hebben zijn we even in het dorp gaan kijken of er nog wat te beleven was en of er een bakker aanwezig was zodat we morgen verse broodjes konden halen.
Wat ons naderhand opviel was dat de eigenlijke camperplaatsen waren afgesloten middels een aantal dranghekken, we denken vanwege de vele regen die er was gevallen, normaal kan je hier op het gras gaan staan en heb je een mooi uitzicht over het "Canal des Vosges"
Na het avondeten hebben we nog een wandelingetje gemaakt langs de Moezel, en na een kop koffie en een borrel werd het tijd om ons bedje op te zoeken, zodat we morgen weer fris op weg kunnen gaan, want we hebben nog wel een paar kilometers voor de boeg en we willen als het kan geen tolweg nemen, we zien het wel.

IMG_4050 IMG_4051

1. Walter en Ria Wildoer:
    5 april 2018
    Al vast een goed begin, we wensen jullie een goede en heel mooie reis.
  2. Anneke van der Niet:
    6 april 2018
    Al heel wat kilometers gereden, fijn dat het zo voorspoedig gaat tot nu toe.
    Groetjes