Dag acht

9 april 2018

Was het gisterenavond nog mooi weer en hebben we buiten kunnen eten, afgelopen nacht was het gaan regenen en vanmorgen zagen we op buienradar dat het voorlopig nog zou blijven regenen, dus besloten we om op te breken en richting Firenze te gaan, daar zou het iets beter zijn,  jammer maar het bezoek aan de Cinque Terre houden we tegoed.
Als het continu regent wordt je er niet vrolijk van, het zicht is minder om van het mooie lndschap te genieten en foto's te maken.
Dus inpakken en op weg, wij besloten om eerst een stukje over de tolweg te gaan, en ter hoogte van Lucca binnendoor te gaan, zo gezegd zo gedaan, bij Lucca de tolweg af en via Pisa richting Firenze.
Al snel kwamen we in de provincie Toscane wat bekend staat om zijn wijn, olijven en  cipressen. Ondanks de regen was het toch nog een mooie rit, wij hebben zelfs nog een groot gedeelte van de Chiantiroute gevolgd, Jos en Ineke hadden besloten om een bezoek te brengen aan Pisa en Lucca, wij zijn daar drie jaar geleden al geweest, dus kozen wij een andere route
Om ongeveer vijf uur kwamen wij aan op camping "Il Poggetto" in het plaatsje Troghi, welke ligt in de buurtvan Firenze, Siena en Arezzo, plaatsen die we misschien de komende dagen gaan bezoeken.
Morgen hopenlijk mooier weer en kunnen we naar Firenze.

IMG_4270 IMG_4290 IMG_4312  IMG_4314  IMG_4322  IMG_4326 IMG_4327  IMG_4346 IMG_4422  IMG_4423  IMG_4424  IMG_4425  IMG_4427

1. Leonoor Platteel:
    10 april 2018
    Zon of niet, toch weer mooie plaatjes!
    Lieve mensen, geniet! 💚🌞💚