dag vijftien

16 april 2018

Vanmorgen werden wij om acht uur gewekt door Ineke, slaapkoppen, opstaan, want we gaan naar Rome, dus snel de douche genomen, gegeten, de spullen opgeruimd, toilet geleegd en vers water ingenomen, snel nog eff de mails doorgenomen, betalen en hupsakee daar gingen we. Om half tien reden we van de camping af om verolgens binnendoor 280km naar Rome te rijden, rustig aan want we hadden geen haast. Wij zijn via de SS 23 en vervolgens via de SS 223/E78 richting Grosseto gereden. Onderweg heeft Ank nog een aantal foto's geschoten van die mooie huizen met hun cipressen, wij konden er geen genoeg van krijgen, wij houden de Toscane in zeker in ons achterhoofd, want we hebben niet alles gezien en komen zeker terug. Het is een prachtig afwisselend landschap, dan moesten we door een stuk of vier tunnels en vervolgens leek het wel of we in Nederland reden, in de buurt van Bartignano  zagen we dat er veel olijfbomen stonden, maar goed, net voor Civitavecchia moesten we toch nog tol betalen, wat eigenlijk niet de bedoeling was, 80 eurocent voor een afstand van ongeveer 15 km, bij Civitavecchia noord zijn we de tolweg afgegaan, hebben boodschappen bij de Lidl  en op een parkeerplaats met uitzicht op zee lekkere verse broodjes  gegeten..
Daarna was het nog een mooie rit langs de kust en om half vijf waren we op camping Tiber in Rome.
Morgen gaan we naar Rome.

IMG_5648  IMG_5666  IMG_5657  IMG_5729 IMG_5670  IMG_5737 IMG_5776 IMG_5787

1. Nel en Theo:
    18 april 2018
    Waar is de camper!!!! of kunnen jullie hier beter mee parkeren in Rome.
    Hoe is het weer verder?
    Ank Ted Ien Jos een hele mooie dag gewenst in Rome.
    Groetjes Theo Nel