Engeland dag vijf

27 juni 2019 - Engeland, Verenigd Koninkrijk

Het is nu, engelse tijd half negen, dat wij dit verslag schrijven. Allereerst willen wij natuurlijk iedereen bedanken die ons volgt en reageert op de verhaaltjes.
Tot nu toe bevalt het ons hier in dit gedeelte van Engeland wel, de mensen zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam en ook met het fietsen, ondanks dat we soms langs zeer drukke wegen moeten fietsen, houden ze goed rekening met ons.
Vandaag zijn we naar Sissinghurst Castle geweest ook weer op de fiets en ook weer gedeeltelijk door de fields, wat inhield dat we weer over smalle geitenpaadjes hebben moeten rijden met de nodige stukken modder en plassen. Maar we zijn er weer gekomen.
Onderweg kwamen we langs een schuur in de middle of nowhere waar duizenden jonge eenden werden gehouden.
In het plaatsje Cranbrook zijn we even gestopt voor een heerlijke kop koffie met scones met clotted cream en jam, zie foto.
Daarna de weg vervolgt om de Sissinhurst gardens en Castle te bezoeken een schitterend geheel. Rond half vijf waren we weer terug op de camping waar we heerlijk onderuitgezakt hebben genoten van de kan "Pims" die we van de eigenaar mochten ontvangen.
Morgen gaan we vermoedelijk verder richting Oxford.

20190627_120243

20190627_121912(0)

IMG_2383

IMG_2382IMG_2381IMG_2380IMG_2378IMG_2377IMG_2361IMG_2359IMG_2373IMG_2356IMG_2355IMG_2353IMG_2296

1. Anneke van der Niet:
    27 juni 2019
    Mooie plaatjes weer hoor Ted, lekker bakkie met scones, heerlijk. Weet je nog dat we ooit in Frankrijk zo’n scone bij de koffie kregen en dat we toen stad en land afgezocht hebben om die dingen te kunnen kopen, uiteindelijk was het ons gelukt. Goede voortzetting morgen en doe voorzichtig!!😘
  2. Marike:
    28 juni 2019
    Wat een schitterende groene gazons hebben ze daar toch. En al die bloemen, prachtig.
  3. Theo:
    28 juni 2019
    Weer veel gezien en genoten, wat een prachtige omgeving en schitterende tuinen en bloemen. goed verzorgd. De gebouwen zijn vast heel erg oud. Welterusten en een fijne dag morgen.
  4. Cobi:
    Mooie omgeving.
  5. Kim:
    3 juli 2019
    Weer bedankt voor jullie leuke reisverslag en prachtige foto's, jullie hebben me overtuigd, ik wil ook een keertje naar Engeland ;-). Liefs, Kim