Engeland dag zes

28 juni 2019 - Engeland, Verenigd Koninkrijk

Vandaag zouden we eigenlijk naar Oxford gaan, maar de plannen zijn veranderd.
We houden een rust-wasdag in zoverre, niet iedereen, ik ben toch nog effe op de fiets gestapt en heb de tuin van "Pashley Manor" bezocht, een landhuis op ongeveer 10 km van de camping, ja, en nu gewoon over de normale weg.
De tuin was zoals je mag verwachten schitterend aangelegd met vele beeldhouwwerken, zie de foto's, en een mooie vijver, jammer dat je niet de geuren van de bloemen kan fotograveren, want wat ruikt het lekker zeg.
Na het bezoek heb ik op de terugweg nog Fish zonder chips gekocht bij de Fish en Chips man die in Ticehurst stond. Na de lunch hebben we lekker onderuit zitten lezen en puzzelen.

IMG_2441IMG_2434IMG_2428IMG_2431IMG_2425IMG_2415IMG_2414IMG_2413IMG_2418IMG_2411IMG_240320190628_124720

1. Buurman Jaap:
    28 juni 2019
    Prachtige bloemen en mooie beelden!
  2. Nel en Theo:
    28 juni 2019
    Echt schitterend Ted, geloof zeker dat het heel lekker ruikt en natuurlijke parfum.
  3. Kim:
    29 juni 2019
    Neem wat bloemzaadjes mee zou ik zeggen
  4. Anneke van der Niet:
    29 juni 2019
    Prachtige bloemen, mooie plaatjes!!!
    Er is er altijd 1 die toch niet de hele dag op zn kont kan zitten😂😂heerlijk gefietst Ted, moest je niet helpen met de was uitwringen, of heb je je wringer thuis gelaten dit keer??
    Alles weer schoon in de kast, mooie plaatjes geschoten, nu kunnen jullie weer door naar het volgende adres. 👍🏻😘😘
  5. Leonoor Platteel:
    Prachtige plaatjes!
  6. Th. Augustinus:
    1 juli 2019
    Mooi hé tot nu toe alles oké en genieten we van de trip groetjes
  7. Valeria:
    2 juli 2019
    Mooi e bloemen zeg engeland heeft ook web mooi e natura zeg!!
  8. Kim:
    3 juli 2019