Reisdag 23

4 oktober 2021 - Milazzo, Italië

Vanmorgen werden we rond zeven uur gewekt door geweerschoten dus het werd vroeg op staan. Na het ontbijt zijn we op de fiets gestapt om naar de Capo di Milazzo te voor ons de fietsen wat op ongeveer 10 km vanaf de camperplaats was gelegen een fietstocht waar nog een aardige beklimming in zat, maar dankzij de elektrische fiets was dat voor ons geen probleem. Het was even zoeken naar de goede straat maar uiteindelijk hebben we het einddoel bereikt. Vanaf de Capo Milazzo hadden we een schitterend uitzicht zowel naar links als naar rechts met voor ons Isole Eolie o Lipari en achter ons de rokende Etna. Bij terugkomst hadden we geluk want we hadden de fietsen aan een hek vast gemaakt en op het moment dat wij terug kwamen kwam ook net eigenaar aan die met de auto het terrein op wilde.  Het was weer een schitterende dag zie de foto’s en filmpjes.

IMG_8280  20211004_113123  IMG_8215

IMG_8218  20211004_12121720211004_121118

IMG_8259IMG_8261IMG_8281

IMG_8284  IMG_824120211004_12445420211004_124346

1. Ineke:
    Prachtig!!
  2. Helga Van der lindenh:
    Mooie foto van je Ank 🤭
    De plaatsen zijn zeker allemaal mooi!!!
  3. Anneke van der Niet:
    Geweerschoten???? Pas maar op🤣🤣
    Gelukkig waren jullie op tijd terug om je fiets te pakken👍🏻👍🏻 Mooie uitzichten en nog steeds mooi weer zie ik🌞🌞
  4. Nel en Theo:
    5 oktober 2021
    Hallo Ted en Ank,
    Dank jullie voor al jullie mooie interesanten reiverhalen en foto's, goede veiligheids voorziening op de fiets ( sportieve foto) zus.😏
    Weer aardig wat kilometers in de benen en
    Veel gezien. Was het uitzicht het doel van deze tocht.!
    Dit verslag hoop ik goed te versturen, anderen zijn niet aan gekomen🤔
    Welterusten 🛏 slaap lekker een lekker ontbijtje de zon een nieuwe dag met gezellige verhalen.
    Een mooie reisdag. Veel plezier.
    Een dikke knuffel, Gr. Van