Reisdag 24

5 oktober 2021 - Cefalù, Italië

Allereerst willen wij weer iedereen bedanken voor zijn of haar reactie, leuk

Vanmorgen opgestaan met een zonnetje. We hadden besloten om vandaag af te reizen naar Cefalu. Na het ontbijt onze Truus opdracht gegeven om naar Cefalu te gaan, maar volgens ons was ze helemaal van slag, zeker niet goed geslapen, want ze wilde dat wij terug zouden rijden via Taormina een rit van meer dan 300km en het zou de gehele dag in beslag nemen, nou aan mijn hoela wij gaan gewoon via de        SS 113 een mooie rit langs de kust wat dan wel weer in hield veel beklimmingen en afdalingen, dus draaien, draaien en nog eens draaien aan het stuur en we zelfs een aantal keer in zijn achteruit moesten voor een vrachtauto of bus. Zaten we vanmorgen nog heerlijk in het zonnetje later werd het bewolkt en begon het te regenen en te onweren. Onderweg moesten we tanken en dat was een uitdaging op zich op niet nat te worden. Rond half vier waren we aangekomen op camping Costa Ponente waar we een plekje mochten uitzoeken. Hopelijk is het morgen droog en kunnen we een bezoekje brengen aan Cefalu

IMG_8291 IMG_8300  IMG_8313

IMG_8443 IMG_8441 IMG_8516

IMG_8517 IMG_8523 IMG_8528

1. Anneke van der Niet:
    5 oktober 2021
    Gelukkig hebben jullie wel het zonnetje gezien vandaag😎🌞 hier vanmorgen ook zo’n maar vanmiddag kwam het er ook hier losjes uitzetten🌧☔️ Het schiet al aardig op voor jullie, hoeveel kilometer nog naar je zus/schoonzus? Veel plezier en hopelijk morgen weer een lekker zonnetje🌞👍🏻😀
  2. Th. Augustinus:
    5 oktober 2021
    wij denken nog zo'n 250 km, groetjes
  3. Jeannette Broer:
    6 oktober 2021
    wat een spannend ritje en wat een prachtige omgeving!! Genieten