Reisdag 26

7 oktober 2021 - Campobello di Licata, Italië

Vandaag zijn we op weg gegaan naar ons einddoel voor de komende dagen. Om tien uur zijn we na nog even een rondje rondom het zwembad te hebben gemaakt en afscheid te hebben genomen van de vriendelijke receptie vanuit Cefalu via de ss 113 richting Termini Imerese gereden om vandaar de snelweg de A 19 te nemen richting Enna. Voor Enna zijn we afgeslagen richting Caltanissetta via de SS 626 . Aan deze weg zijn ze al een aantal jaar bezig om hem te vervangen c.q. te vernieuwen. Tot aan Caltanissetta ging het goed maar daar hield de nieuwe weg op en werden we omgeleid dwars door Caltanissetta om vervolgens weer voorbij Caltanissetta via SS 640 richting Canicatti om dan te eindigen in Campobello di Licata, ons einddoel voor een aantal dagen waar we om 13.00 aankwamen en hartelijk welkom werden geheten door de familie.

IMG_8772 IMG_8773  IMG_8786

IMG_8789  IMG_8799  IMG_8749

IMG_8805  IMG_8855 IMG_8836

IMG_8863IMG_8866 IMG_8864

IMG_8887 IMG_8893  IMG_8895

Jullie zullen begrijpen dat we de komende dagen niet veel zullen ondernemen en dus geen uitgebreid reisverslag maken.

1. Anneke van der Niet:
    7 oktober 2021
    Mijn mail heeft er een paar dagen uitgelezen dus daarom niet gereageerd, maar nu dus weer wel😀mooie foto’s weer en natuurlijk heel veel plezier bij de familie, lekker bijkletsen en relaxen👍🏻Tot horens😘
  2. Th. Augustinus:
    7 oktober 2021
    Oké bedankt fijn dat jullie meegenieten en ook tot horens
  3. Cobi Augustinus:
    Geniet er van.
  4. Walter en Ria:
    Ria en Walter
    Eindelijk een reactie van ons. We liepen door allerlei omstandigheden een groot aantal dagen achter met het lezen bewonderen en het genieten van zo'n fantastische reis.
    Duidelijke verslagen, mooie foto's en video' en een heel duidelijke kaart. Op deze manier kan Italië niet beter gepromoot worden. We hopen dat jullie er nog veel mooie dagen aan toe kunnen voegen en alvast hartelijk bedankt voor alles wat we al gehad hebben. De hartelijke groeten van ons en tot ziens na een mooie en goede terug reis
    Ria & Walter
  5. Th. Augustinus:
    8 oktober 2021
    Oké leuk om te horen en te lezen we zijn nu bij de zus van Ank op visite voor een paar dagen en volgende week komen de kinderen en kleinkinderen over en dan beginnen we rustig aan de terugreis groetjes