Reacties
Reacties 851 - 900 van 1675
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Marike | Zo’n mooi compleet Romeins theater heb ik nog nooit… | 21 apr. '22 |
| Buurman Jaap | Prachtige boom | 20 apr. '22 |
| Jacqueline | Wederom prachtig | 20 apr. '22 |
| Hans en Chris | Mooi weer, prachtige foto's en lekker rustig.… | 20 apr. '22 |
| Marike | Ik was met de paasdagen weg, maar ben nu weer bijgelezen… | 19 apr. '22 |
| Nell en Theo | Dat jullie hier met plezier hebben gelopen kan ik… | 19 apr. '22 |
| Cobi Augustinus | Mooi | 19 apr. '22 |
| Cobi Augustinus | Ik ook | 19 apr. '22 |
| Buurman Jaap | Was het stadje Cáceres zo uitgestorven of hebben… | 19 apr. '22 |
| Jacqueline | Gaaf hoor, kijk je wel uit voor die ooievaar 😘 | 19 apr. '22 |
| Helga | Zelfs nog een ooivaar gezien!!!! Jullie hebben weer… | 19 apr. '22 |
| Helga | Mooie fotos en interesante geschiedenis les! | 19 apr. '22 |
| Jacqueline | Ik vind ook dat een kerk gratieverzoek bezichtigen… | 18 apr. '22 |
| Anneke | Zooooo die foto’s zien er echt prachtig uit, neem… | 18 apr. '22 |
| Hans en Chris | De heilige Augustinus doet zijn naam wel eer aan haha.… | 18 apr. '22 |
| Helga | Jullie hebben weer veel mooie dingen gezien !!! | 18 apr. '22 |
| Jacqueline | Prachtige foto’s | 17 apr. '22 |
| Jacqueline | Gevonden 😉 | 17 apr. '22 |
| Anneke | Mooie gebouwen en leuk om op zoek te gaan naar iets… | 17 apr. '22 |
| Jeannette | Wat mooi!! Fijne Paasdagen | 17 apr. '22 |
| Anneke | Mooi filmpje met heel veel toeschouwers zo te zien.… | 16 apr. '22 |
| Anneke | Mooi en indrukwekkend om te zien, hele fijne paasdagen… | 16 apr. '22 |
| Cobi Augustinus | Mooi om mee te maken.Fijne Paasdagen. | 16 apr. '22 |
| Nell en Theo | Dit ziet er heel Indrukwekkend uit, en dit te dragen… | 16 apr. '22 |
| Jacqueline | Geweldig, geniet van jullie vrije dag | 16 apr. '22 |
| Annette | Heel bijzonder om te zien. Zet ik ook op mijn to-do… | 16 apr. '22 |
| Helga | Jullie hebben weer een prachtige blauwe lucht en de… | 16 apr. '22 |
| Nell en Theo | Fijn gefietst en veel gezien. Morgen een fijne dag,… | 15 apr. '22 |
| Anneke | Mooi die groene glooiing en ook de gebouwen, ziet… | 14 apr. '22 |
| Helga | Zeker mooi!!! | 14 apr. '22 |
| Cobi Augustinus | Mooi | 14 apr. '22 |
| Anneke | De foto’s blijven mij verbazen, steeds weer van… | 13 apr. '22 |
| Marike | Wat is het daar mooi! Hoe ontdekken jullie die plekjes… | 13 apr. '22 |
| Anneke | Zo leuk om te zien dat jullie zo genieten, heerlijk!!! | 13 apr. '22 |
| Helga | Weer mooie fotos hoor nog veel plezier | 13 apr. '22 |
| Th. Augustinus | T is idd reisdag 4🙈 | 13 apr. '22 |
| Cobi Augustinus | Gezellig maar het is dag 4. | 13 apr. '22 |
| Cobi Augustinus | Mooi | 13 apr. '22 |
| Jacqueline | Wat een mooie foto’s, veel plezier | 13 apr. '22 |
| Lynne en Albert | Weer mooi maar in de kop staat dat je in Culemborg… | 13 apr. '22 |
| Kim | Mooie vlinder zeg! | 13 apr. '22 |
| Brigitte | Veel plezier. | 13 apr. '22 |
| Hans en Chris | Het is daar mooi he, de klim is de moeite waard. Veel… | 13 apr. '22 |
| Jacqueline | Mooi hoor, leuk jullie zo te kunnen volgen😉 | 12 apr. '22 |
| Cobi | mooi | 12 apr. '22 |
| Cobi Augustinus | Genieten | 12 apr. '22 |
| Elisa | Alla salute anche voi🥂🥂 bei posti! 🤗🤗🤗👍💐💐 | 12 apr. '22 |
| Hans en Chris | Altijd mooie bezienswaardigheden in Frankrijk, geniet… | 12 apr. '22 |
| Anneke | Mooie plaatjes hoor, lekker zonnetje en natuurlijk… | 12 apr. '22 |
| Nell en Theo | Weer veel mooie foto's en een imposant kasteel… | 12 apr. '22 |


- Ria & Walter: Kan me voorstellen dat jullie…
- Helga: Bedankt voor de Mooie fotos👍…
- Jeannette: Wat een ongelooflijk mooie…
- Nell en Theo: Een goede vlucht✈️🛩…
- Helga: Goeie terug reis en fijn…
Alle reacties »