Reacties
Reacties 1001 - 1050 van 1675
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Annette | Nou je kan wel geschiedenis les geven. Prachtig zeg.… | 19 okt. '21 |
| Cobi | Mooi. | 19 okt. '21 |
| Joke | Magnifico | 19 okt. '21 |
| Jacqueline | Prachtig | 19 okt. '21 |
| Kim | Ik mis de "theater foto'sπ€π Was zeker… | 19 okt. '21 |
| Helga | Het ziet er weer mooi uit allemaal nog veel plezier!!! | 19 okt. '21 |
| Jeannette | en al die lekkere hapjes... | 19 okt. '21 |
| Jeannette | Fantastisch die sneeuw! echt te gek! | 19 okt. '21 |
| Jeannette | Wat fijn om met zijn allen daar te zijn, geniet ervan… | 19 okt. '21 |
| Anneke | Lekker zwemmen, ziet er goed uit hoorππ»ππ»… | 18 okt. '21 |
| Nell en Theo | Die wensen jullie allemaal een fijne verblijf met… | 18 okt. '21 |
| Kim | Was ook niet heel warm ππ | 17 okt. '21 |
| Helga | Heel moedig zo in het zwembad!! | 17 okt. '21 |
| Ineke | Veel plezier en groetjes aan allemaal! Jos en Ineke | 17 okt. '21 |
| Th. Augustinus | Dank jullie wel ook jullie veel plezier | 16 okt. '21 |
| Astrid | Heel veel vakantieplezier met elkaar!! | 16 okt. '21 |
| Helga | Het ziet er weer mooi uit veel plezier!!!! | 16 okt. '21 |
| Jacqueline | Heel veel plezier met zijn allen | 16 okt. '21 |
| Anneke | Heerlijk genieten met jullie hele gezin, een prachtig… | 16 okt. '21 |
| Jenny | Veel plezier en groetjes aan de rest van de fam! | 16 okt. '21 |
| Th. Augustinus | Lieve Astrid en Ton samen met elkaar genieten is altijd… | 16 okt. '21 |
| Astrid | Wat bijzonder zo in de sneeuw met elkaar! Ik wist… | 16 okt. '21 |
| Nell en Theo | Lieve allemaal, Een heel bijzondere dag is dit geweest… | 16 okt. '21 |
| Cobi Augustinus | Wat gezellig zo in de sneeuw. | 16 okt. '21 |
| Jacqueline | Topdag gehad zo te lezen, gaaf hoor | 16 okt. '21 |
| Marike | Wat aardig ook dat die man jullie zo spontaan verwende.… | 15 okt. '21 |
| Cobi Augustinus | Wat is dat mooi en wat een mooie fotos | 15 okt. '21 |
| Kim | Was prachtig unieke ervaring | 15 okt. '21 |
| Th. Augustinus | dankjewel en groetjes van een mooie dag de Etna | 15 okt. '21 |
| Anneke | Jeetje, wat ziet het er weer prachtig uit, mooie foto… | 15 okt. '21 |
| Elisa | Buon divertimento tutti insieme, speriamo che il tempo… | 15 okt. '21 |
| Cobi | Veel plezier metde familie. | 15 okt. '21 |
| Th. Augustinus | Gaat lukken π | 14 okt. '21 |
| Brigitte | Veel plezier. | 14 okt. '21 |
| Anneke | Ziet er heerlijk uit!!! Ik hoop voor jullie dat je… | 14 okt. '21 |
| Nell en Theo | Heel veel plezier sammen, hoop voor jullie dat her… | 14 okt. '21 |
| Hans en Chris | Veel plezier met elkaar de komende week. | 14 okt. '21 |
| Marike | Van harte gefeliciteerd jullie allebei en een gezellige… | 13 okt. '21 |
| Elisa | Bella serata tutti insieme a festeggiare mamma e zio… | 13 okt. '21 |
| Nell en Theo | Geweldig. | 13 okt. '21 |
| Nell en Theo | Ziet er allemaal lekker uit, en een hele mooie taart. | 13 okt. '21 |
| Nell en Theo | Leuke video's. | 13 okt. '21 |
| Nell en Theo | ππ€ππββοΈπββοΈπ | 13 okt. '21 |
| Cobi | Proost. | 12 okt. '21 |
| Anneke | Feliciteer Helga dan ook even van ons, dubbele verjaardag… | 12 okt. '21 |
| Elisa | Bellissimo tutto e coraggioso zio Theo per avere fatto… | 12 okt. '21 |
| Elisa | Belli i video della spremitura delle oliveπππππ | 12 okt. '21 |
| Th. Augustinus | Nee alles zonder | 12 okt. '21 |
| Ria & Walter | Dat niet alleen maar werken daar de mensen met gehoorbescherming… | 12 okt. '21 |
| Th. Augustinus | Dank je wel en jij gefeliciteerd met Gerco | 12 okt. '21 |


- Ria & Walter: Kan me voorstellen dat jullie…
- Helga: Bedankt voor de Mooie fotosπ…
- Jeannette: Wat een ongelooflijk mooie…
- Nell en Theo: Een goede vluchtβοΈπ©…
- Helga: Goeie terug reis en fijn…
Alle reacties »