Reacties

Reacties 1101 - 1150 van 1675

Naam Reactie Datum
Nell en Theo Goede nacht Ted en Ank, Is dit een kleine camper plaats… 2 okt. '21
Cobi Augustinus Mooi 1 okt. '21
Cobi Augustinus Heerlijk om te lezen . 1 okt. '21
Cobi Augustinus Lekker Ank 1 okt. '21
Cobi Augustinus Fantastisch paar, 1 okt. '21
Cobi Augustinus Lekker Tet 1 okt. '21
Anneke Jammer hoor dat er dan zoveel drukte is en dat je… 1 okt. '21
Th. Augustinus Nee dat hebben we niet gedaan het kan wel, het is… 1 okt. '21
Tanja waar was dit? Zijn jullie helemaal naar beneden gelopen? 1 okt. '21
Valeria Heel mooi, veel plezier ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ 1 okt. '21
Anneke ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž๐ŸŒž๐ŸŒž๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ 30 sep. '21
Joke Come sembra meraviglioso ! Mooie plek. Lekker genieten. 30 sep. '21
Helga Wat een lekker rustig zeetje!! Het ziet er allemaal… 30 sep. '21
Buurman Jaap Erg leuke foto! 30 sep. '21
Th. Augustinus Bedankt voor jullie fijne reacties vandaag nemen we… 30 sep. '21
Helga Hele mooie fotos zeg EN je lijkt wel een geschiedenis… 30 sep. '21
Marike Wat fantastisch mooi daar en wat hebben jullie weer… 29 sep. '21
Anneke Tja, wat kan ik hier nu nog van zeggen, na zoveel… 29 sep. '21
Hans en Chris Ik heb even een week bijgelezen en wat een mooie en… 29 sep. '21
Nell en Theo Hoi Ank en Ted, een mooie zonnige reis naar julie… 28 sep. '21
Anneke Jammer dat je geld moet betalen om een kerk te bekijken.… 28 sep. '21
Cobi Augustinus Mooie fotos 28 sep. '21
Anneke Je mag toch niet jokken Ted????? Uitslapenโ€ฆโ€ฆdat… 28 sep. '21
Cobi Augustinus Lekker 28 sep. '21
Cobi Augustinus Lekker die druiven 28 sep. '21
Cobi Augustinus Je ziet er goed uit Ank 28 sep. '21
Cobi Augustinus Mooi 28 sep. '21
Kim Is dat nou een hondje in de plantenbak? Mooi plekjes… 28 sep. '21
Th. Augustinus Ja het valt best mee hoor met de Italianen je hebt… 28 sep. '21
Helga Geweldige fotos weer jullie zijn ook weer veel vriedelijke… 28 sep. '21
Th. Augustinus inderdaad die Italianen gaan liever met de auto 27 sep. '21
Th. Augustinus ik neem aan van de Limoncello, nou die van Ank zijn… 27 sep. '21
Cobi Augustinus Heb Ank het recept gevraagd 27 sep. '21
Helga Ja weer erg mooi allemaal jullie zullen inderdaad… 27 sep. '21
Helga Jullie hebben alweer heel veel mooie plaatsen gezien… 27 sep. '21
Th. Augustinus Er is nog een bolletje over en wat kaas 26 sep. '21
Anneke Wat een aparte huisjes, erg leuk om te zien!! De plafondschilderingen… 26 sep. '21
Anneke Het weer is lekker zo te zien๐Ÿ˜Ž jullie hebben al… 26 sep. '21
Th. Augustinus Volgens mij alleen voor de melk 26 sep. '21
Marike Wat een indrukwekkende dieren, die buffels! Houden… 26 sep. '21
Joke Belle foto e purtroppo niente anelli di calamaro.… 25 sep. '21
Nell en Theo Dit moet weer een schitterende dag geweest zijn. Genoten… 25 sep. '21
Marike Mooi hoor, maar jemig, wat een trappen, je zal daar… 25 sep. '21
Cobi Augustinus Mooi 24 sep. '21
Anneke Wow, wat een schitterende fotoโ€™s, wat zullen jullie… 24 sep. '21
Th. Augustinus nee, jammer volgende keer dan maar 24 sep. '21
Helga Zo aan de fotos te zien Is het daar erg mooi zeg EN… 24 sep. '21
Cobi Augustinus Een genot om te kijken. 24 sep. '21
Cobi Augustinus GezelliAnk 24 sep. '21
Cobi Augustinus Mooie fotos 24 sep. '21

1  « Vorige 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Volgende »  ...