Reacties

Reacties 1151 - 1200 van 1675

Naam Reactie Datum
Helga Mooie fotos allemaal weer EN jullie hebben ook nog… 24 sep. '21
Kim Arme moeders al die treden, mare mooi plekkie hoor 23 sep. '21
Anneke Altijd weer de vraag, waar gaan we heen??🤣🤣jullie… 23 sep. '21
Ineke Viëste, daar zijn we toch geweest? De binnenstad… 23 sep. '21
Buurman Jaap Volgens mij rijdt Ank expres met haar fiets door glasscherven… 22 sep. '21
Anneke De was…..wat zal ik daar nu over zeggen😀😀… 21 sep. '21
Hans en Chris Heerlijk toch zoals jullie genieten en positief blijven.… 21 sep. '21
Joke Wat een mooi plekkie voor een Stekkie om even wat… 21 sep. '21
Marike Valt me op hoe groen alles is onderweg, geen grote… 20 sep. '21
Nell en Theo Een rit met wat hobbels, en gaten goed aangekomen… 20 sep. '21
Anneke Pfff lekker al die opbrekingen🙈 het houd zo op… 20 sep. '21
Cobi Augustinus Wat is het fijn te lezen en mooie fotos 20 sep. '21
Anneke Prachtig zo’n Basiliek!!! De foto’s zijn weer… 20 sep. '21
Cobi Augustinus Dat is oud 20 sep. '21
Cobi Augustinus Leuk Ank 20 sep. '21
Joke Wat een mooie basilieken !! Werken jullie onze cultuurkennis… 20 sep. '21
Elisa Woow, bellissimo😊😊😊per oggi dal centro Italia… 20 sep. '21
Marike Ongelooflijk, wat een werk, al die mozaïeken en schilderingen,… 19 sep. '21
Lynne en Albert Allemachtig prachtig 19 sep. '21
Ria & Walter Geweldig luitjes, lezen iedere dag jullie bevindingen… 19 sep. '21
Tanja ja, ja dat omkeren dat kennen we ;-) 19 sep. '21
Marike Tjonge, mooi plekje weer. Waren de druiven al rijp? 18 sep. '21
Cobi lekker 18 sep. '21
Cobi o o 18 sep. '21
Cobi Lekker. 18 sep. '21
Cobi Fijne zondag. 18 sep. '21
Cobi lekker 18 sep. '21
Cobi dag Ank 18 sep. '21
Cobi Lekker rustig 18 sep. '21
Cobi Beste bui 18 sep. '21
Buurman Jaap Pizza en toetje zien er verrukkelijk uit. En dat ijsje… 18 sep. '21
Th. Augustinus Nee Cobi wij hebben inderdaad geen last van hoogtevrees… 18 sep. '21
Nell en Theo Mooie foto's, weer veel gezien. Fijn dat jullie… 18 sep. '21
Marike Mooie foto’s hoor, leuk om zo mee te leven. 18 sep. '21
Kim Als ik zo tussen de regeltjes door lees, vraag ik… 17 sep. '21
Anneke De plaatjes zijn weer schitterend!!! Je ben toch wel… 17 sep. '21
Cobi Augustinus Mooi 16 sep. '21
Cobi Augustinus Volgens mij hebben jullie geen last van hoogte vrees 16 sep. '21
Cobi Augustinus Mooi 16 sep. '21
Cobi Augustinus Eet smakelijk 16 sep. '21
Cobi Augustinus Mooi Ank 16 sep. '21
Lynne en Albert Mooi Ted Maar als je in het dorp was gebleven had… 16 sep. '21
Anneke Je moet Truus toch betere opdrachten geven hoor anders… 15 sep. '21
Joke Belle foto e domani una giornata di viaggio sicura… 15 sep. '21
Kim Helm past idd bij de outfit moeders🤣🤣🤣🤣🙈🙈🤔 15 sep. '21
Diana Mooie foto, s 15 sep. '21
Hans en Chris Het ziet er allemaal prachtig uit daar. Geniet lekker… 15 sep. '21
Anneke Nu pas een reactie van ons, je verhalen komen in de… 14 sep. '21
Cobi Augustinus Mooi 14 sep. '21
Marike Prachtig meer, fijn dat je nog een plekje gevonden… 14 sep. '21

1  « Vorige 20 21 22 23 24 25 26 27 28 Volgende »  ...