Reacties
Reacties 1151 - 1200 van 1675
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Helga | Mooie fotos allemaal weer EN jullie hebben ook nog… | 24 sep. '21 |
| Kim | Arme moeders al die treden, mare mooi plekkie hoor | 23 sep. '21 |
| Anneke | Altijd weer de vraag, waar gaan we heen??🤣🤣jullie… | 23 sep. '21 |
| Ineke | Viëste, daar zijn we toch geweest? De binnenstad… | 23 sep. '21 |
| Buurman Jaap | Volgens mij rijdt Ank expres met haar fiets door glasscherven… | 22 sep. '21 |
| Anneke | De was…..wat zal ik daar nu over zeggen😀😀… | 21 sep. '21 |
| Hans en Chris | Heerlijk toch zoals jullie genieten en positief blijven.… | 21 sep. '21 |
| Joke | Wat een mooi plekkie voor een Stekkie om even wat… | 21 sep. '21 |
| Marike | Valt me op hoe groen alles is onderweg, geen grote… | 20 sep. '21 |
| Nell en Theo | Een rit met wat hobbels, en gaten goed aangekomen… | 20 sep. '21 |
| Anneke | Pfff lekker al die opbrekingen🙈 het houd zo op… | 20 sep. '21 |
| Cobi Augustinus | Wat is het fijn te lezen en mooie fotos | 20 sep. '21 |
| Anneke | Prachtig zo’n Basiliek!!! De foto’s zijn weer… | 20 sep. '21 |
| Cobi Augustinus | Dat is oud | 20 sep. '21 |
| Cobi Augustinus | Leuk Ank | 20 sep. '21 |
| Joke | Wat een mooie basilieken !! Werken jullie onze cultuurkennis… | 20 sep. '21 |
| Elisa | Woow, bellissimo😊😊😊per oggi dal centro Italia… | 20 sep. '21 |
| Marike | Ongelooflijk, wat een werk, al die mozaïeken en schilderingen,… | 19 sep. '21 |
| Lynne en Albert | Allemachtig prachtig | 19 sep. '21 |
| Ria & Walter | Geweldig luitjes, lezen iedere dag jullie bevindingen… | 19 sep. '21 |
| Tanja | ja, ja dat omkeren dat kennen we ;-) | 19 sep. '21 |
| Marike | Tjonge, mooi plekje weer. Waren de druiven al rijp? | 18 sep. '21 |
| Cobi | lekker | 18 sep. '21 |
| Cobi | o o | 18 sep. '21 |
| Cobi | Lekker. | 18 sep. '21 |
| Cobi | Fijne zondag. | 18 sep. '21 |
| Cobi | lekker | 18 sep. '21 |
| Cobi | dag Ank | 18 sep. '21 |
| Cobi | Lekker rustig | 18 sep. '21 |
| Cobi | Beste bui | 18 sep. '21 |
| Buurman Jaap | Pizza en toetje zien er verrukkelijk uit. En dat ijsje… | 18 sep. '21 |
| Th. Augustinus | Nee Cobi wij hebben inderdaad geen last van hoogtevrees… | 18 sep. '21 |
| Nell en Theo | Mooie foto's, weer veel gezien. Fijn dat jullie… | 18 sep. '21 |
| Marike | Mooie foto’s hoor, leuk om zo mee te leven. | 18 sep. '21 |
| Kim | Als ik zo tussen de regeltjes door lees, vraag ik… | 17 sep. '21 |
| Anneke | De plaatjes zijn weer schitterend!!! Je ben toch wel… | 17 sep. '21 |
| Cobi Augustinus | Mooi | 16 sep. '21 |
| Cobi Augustinus | Volgens mij hebben jullie geen last van hoogte vrees | 16 sep. '21 |
| Cobi Augustinus | Mooi | 16 sep. '21 |
| Cobi Augustinus | Eet smakelijk | 16 sep. '21 |
| Cobi Augustinus | Mooi Ank | 16 sep. '21 |
| Lynne en Albert | Mooi Ted Maar als je in het dorp was gebleven had… | 16 sep. '21 |
| Anneke | Je moet Truus toch betere opdrachten geven hoor anders… | 15 sep. '21 |
| Joke | Belle foto e domani una giornata di viaggio sicura… | 15 sep. '21 |
| Kim | Helm past idd bij de outfit moeders🤣🤣🤣🤣🙈🙈🤔 | 15 sep. '21 |
| Diana | Mooie foto, s | 15 sep. '21 |
| Hans en Chris | Het ziet er allemaal prachtig uit daar. Geniet lekker… | 15 sep. '21 |
| Anneke | Nu pas een reactie van ons, je verhalen komen in de… | 14 sep. '21 |
| Cobi Augustinus | Mooi | 14 sep. '21 |
| Marike | Prachtig meer, fijn dat je nog een plekje gevonden… | 14 sep. '21 |


- Ria & Walter: Kan me voorstellen dat jullie…
- Helga: Bedankt voor de Mooie fotos👍…
- Jeannette: Wat een ongelooflijk mooie…
- Nell en Theo: Een goede vlucht✈️🛩…
- Helga: Goeie terug reis en fijn…
Alle reacties »