Reacties
Reacties 1301 - 1350 van 1675
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Marike | Prachtige foto’s en filmpjes weer. Tjonge, wat hebben… | 24 jul. '19 |
| Joke | Dat was weer een best fietstochtje met een vriendelijk… | 24 jul. '19 |
| Cobi | Lekker hoor. | 24 jul. '19 |
| Th. Augustinus | Ja dat hoppen gaat wel alleen filmt het zo lastig… | 24 jul. '19 |
| Th. Augustinus | We gaan het uit proberen en om het verschil te proeven… | 24 jul. '19 |
| Anneke | Heerlijk zo’n hop bus, haha lekker relaxed zitten… | 24 jul. '19 |
| Buurman Jaap | Ook wel eens lekker om je te laten rijden. Je ziet… | 24 jul. '19 |
| Th. Augustinus | Jazeker | 24 jul. '19 |
| Nell en Theo | leuk zo zie nog eens wat anders. | 24 jul. '19 |
| Th. Augustinus | Leuk An en Jo ge-"niet" ervan wij hopen… | 23 jul. '19 |
| Marike | Heel mooi allemaal. Je zou zeggen, wat zoeken die… | 22 jul. '19 |
| Anneke | Onze caravan staat ook weer voor de deur, donderdag… | 22 jul. '19 |
| Anneke | Jos zal ze wel ff weg jagen, haha mooi om die beesten… | 22 jul. '19 |
| Anneke | Lekker fietsen, het ziet er allemaal ontspannen uit,… | 22 jul. '19 |
| Anneke | Er waren weer mooie dingen te zien, en die paarden,… | 22 jul. '19 |
| Th. Augustinus | Was zéker hoog we zijn nu een landhuis aan het bekijken… | 21 jul. '19 |
| Anneke | Je stond wel hoog met een prachtig uitzicht en een… | 21 jul. '19 |
| Anneke | Het ziet er weer prachtig uit en fijn dat jullie een… | 21 jul. '19 |
| Th. Augustinus | De filmpjes die ik neem zijn meestal al langer, maar… | 20 jul. '19 |
| Nell en Theo | Ted en Ank, Schitterende video`s zo mooi, ze mogen… | 20 jul. '19 |
| Nell en Theo | Ik geloof zeker dat deze vakantie aan jullie verwachtingen… | 20 jul. '19 |
| Th. Augustinus | Was zeker een mooie dag, lekker weer en een ritje… | 20 jul. '19 |
| Th. Augustinus | Het was ook een leuke ervaring ook voor ons, groetjes | 20 jul. '19 |
| Cobi | Wat een mooie dag. | 20 jul. '19 |
| Cobi | Mooi | 20 jul. '19 |
| Anneke | Ik wil ook met het treintje mee, schitterend!!! Jullie… | 20 jul. '19 |
| Anneke | Op dit moment dat ik dit zit te schrijven komt het… | 20 jul. '19 |
| Kim | Mooi plekkie | 19 jul. '19 |
| Leonoor Platteel | Ik moest wel lachen hoor, sorry... | 19 jul. '19 |
| Anneke | Het lijkt Katwijk wel, de sluis, haha | 18 jul. '19 |
| Anneke | En.....Lekker uitgerust vandaag? | 18 jul. '19 |
| Hans en Chris | nog gefeliciteerd met jullie 49 jarige trouwdag. Ziet… | 18 jul. '19 |
| Th. Augustinus | Bedankt en groetjes | 17 jul. '19 |
| Marike | Vreselijk! Het is een prachtig land, maar ik ben zó… | 17 jul. '19 |
| Albert | Moet je ook maar niet zo n grote auto nemen haha | 17 jul. '19 |
| Th. Augustinus | dankjewel, groetjes | 17 jul. '19 |
| Th. Augustinus | Leuk dat jullie zo meegenieten en graag gedaan, groetjes… | 17 jul. '19 |
| Nell en Theo | Dank je wel voor al de mooie foto`s verslagen en video`s. | 17 jul. '19 |
| Nell en Theo | dat ziet er goed en gezellig uit. | 17 jul. '19 |
| Nell en Theo | leuke foto, | 17 jul. '19 |
| Nell en Theo | Dit is schitterend te voet of met de fiets. | 17 jul. '19 |
| Nell en Theo | Veel leuke video`s gezien fijn dat jullie zo genieten.… | 17 jul. '19 |
| Cobi | Gefeliciteerd. | 16 jul. '19 |
| Cobi | Het ziet er mooi uit en jullie genieten wel .groetjes | 16 jul. '19 |
| Leonoor Platteel | Uhh.., geen bekeuring voor filmen op de fiets ? | 16 jul. '19 |
| Th. Augustinus | Yep en we zijn er nog niet | 15 jul. '19 |
| Marike | Als ik ooit weer die kant op ga, weet ik waar de mooie… | 15 jul. '19 |
| Anneke | Het gedeelte wat je niet gefietst heb kun je ook niet… | 15 jul. '19 |
| Anneke | Tis wel donker hoor in de tunnel en dan gaan jullie… | 15 jul. '19 |
| Th. Augustinus | Ja vooral díe ene met die pet op 🤗🤗🤗🤗👍 | 15 jul. '19 |


- Ria & Walter: Kan me voorstellen dat jullie…
- Helga: Bedankt voor de Mooie fotos👍…
- Jeannette: Wat een ongelooflijk mooie…
- Nell en Theo: Een goede vlucht✈️🛩…
- Helga: Goeie terug reis en fijn…
Alle reacties »