Reacties

Reacties 901 - 950 van 1675

Naam Reactie Datum
Marike Wat heerlijk rustig overal, zo buiten het hoogseizoen.… 11 apr. '22
Kim Mooi plaatsje waar jullie staan zeg! 11 apr. '22
Jacqueline Heerlijk, veel plezier 11 apr. '22
Jenny Goede reis en veel plezier! 11 apr. '22
Helga Weer mooie fotos hoor EN jullie treffen het met het… 11 apr. '22
Ria & Walter Goede start en veel plezier 11 apr. '22
Hans en Chris Mooi dat jullie een goeie start gehad hebben. We kijken… 11 apr. '22
Cobi Augustinus Goede morgen het is weer fijn om je verslag te lezen… 11 apr. '22
Elisa Bellissimo inizio di viaggio! Buon proseguimento per… 11 apr. '22
Nell en Theo De spits is er af, een aardig stukje gereden Leuke… 10 apr. '22
Anneke Al heel wat kilometers gereden, koolzaadvelden genoeg… 10 apr. '22
Nell en Theo Dit lijkt een heel groot kerkhof. ( Van de 2 de wereldoorlog.)? 10 apr. '22
Nell en Theo Na een lange reis is het goed rusten, toch een mooi… 10 apr. '22
Lynne en Albert Goed gedaan jochie 10 apr. '22
Annette Als je eenmaal in portugal bent horen we t wel!! Hele… 10 apr. '22
Marike Lekker rustig op de weg en een mooie omgeving, dat… 10 apr. '22
Helga Zo de eerste km zitten Er al weer Op zeker weer effe… 10 apr. '22
Jacqueline Fijne reis 10 apr. '22
Buurman Jaap Jullie zijn ver gekomen vandaag. Hoe zuidelijker jullie… 10 apr. '22
Cobi Augustinus Veel plezier . 6 apr. '22
Astrid Heerlijk, weer op reis! Veel plezier alvast gewenst. 6 apr. '22
Anneke Goeie reis, doe voorzichtig en vooral genieten!!!🌞😘 5 apr. '22
Elisa Buon viaggio per questa nuova avventura😊😊😊 4 apr. '22
Jeannette heel veel plezier, ik ben benieuwd naar de verhalen!! 4 apr. '22
Joke Okidoki zegt Joki 3 apr. '22
Kim Geniet ervan! 😘 3 apr. '22
Nell en Theo Wij wensen jullie een hele goede reis veel plezier… 2 apr. '22
Jacqueline Veel plezier 2 apr. '22
Helga Ok nou veel plezier en goeie reis maar weer!! 1 apr. '22
Marike Wat leuk! Ik zie weer uit naar jullie verhalen en… 1 apr. '22
Lynne en Albert Graag aanmelden Ik zie/hoor wel of je hier ook aankomt 1 apr. '22
Hans en Chris ok veel plezier 1 apr. '22
Anneke Ook weer fijn om thuis te zijn, als het dan regent,… 4 nov. '21
Ria & Walter Ook wij hebben weer genoten van jullie mooie reis.… 3 nov. '21
Theo Hallo Ank en Ted,  fijn dat jullie gezond en wel… 3 nov. '21
Nell en Theo Fijn dat jullie weer gezond en wel op eigen bodem… 3 nov. '21
Marike Wat een lief welkom thuis! Fijn dat jullie weer veilig… 2 nov. '21
Jacqueline Welkom thuis 2 nov. '21
Elisa Tutto è bene quel che finisce bene! ☺️☺️… 2 nov. '21
Annette Veilig thuis is ook weer fijn. Nu even lekker genieten… 2 nov. '21
Cobi Augustinus Mooi 2 nov. '21
Cobi Augustinus Welkom in Noordwijkerhout groetjes. 2 nov. '21
Astrid Wat een prachtige afsluiting zo'n lief "welkom… 2 nov. '21
Buurman Jaap Welkom terug in Noordwijkerhout 2 nov. '21
Lynne en Albert Echt Hollands weer, moet je wel weer aan wennen Arkwright?… 2 nov. '21
Kim Bedankt voor jullie leuke verhalen en dat we een ‘beetje’… 2 nov. '21
Elisa Grazie per il bellissimo viaggio insieme, adesso buon… 2 nov. '21
Elisa Belle foto😊😊l'autunno è arrivato anche… 2 nov. '21
Tanja Ze wilde meerijden hoor, heb je ze gewoon laten staan? 2 nov. '21
Cobi Augustinus Het was weer een fijn verslag mooie fotos en plezierig… 1 nov. '21

1  « Vorige 15 16 17 18 19 20 21 22 23 Volgende »  ...