Reacties
Reacties 901 - 950 van 1675
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Marike | Wat heerlijk rustig overal, zo buiten het hoogseizoen.… | 11 apr. '22 |
| Kim | Mooi plaatsje waar jullie staan zeg! | 11 apr. '22 |
| Jacqueline | Heerlijk, veel plezier | 11 apr. '22 |
| Jenny | Goede reis en veel plezier! | 11 apr. '22 |
| Helga | Weer mooie fotos hoor EN jullie treffen het met het… | 11 apr. '22 |
| Ria & Walter | Goede start en veel plezier | 11 apr. '22 |
| Hans en Chris | Mooi dat jullie een goeie start gehad hebben. We kijken… | 11 apr. '22 |
| Cobi Augustinus | Goede morgen het is weer fijn om je verslag te lezen… | 11 apr. '22 |
| Elisa | Bellissimo inizio di viaggio! Buon proseguimento per… | 11 apr. '22 |
| Nell en Theo | De spits is er af, een aardig stukje gereden Leuke… | 10 apr. '22 |
| Anneke | Al heel wat kilometers gereden, koolzaadvelden genoeg… | 10 apr. '22 |
| Nell en Theo | Dit lijkt een heel groot kerkhof. ( Van de 2 de wereldoorlog.)? | 10 apr. '22 |
| Nell en Theo | Na een lange reis is het goed rusten, toch een mooi… | 10 apr. '22 |
| Lynne en Albert | Goed gedaan jochie | 10 apr. '22 |
| Annette | Als je eenmaal in portugal bent horen we t wel!! Hele… | 10 apr. '22 |
| Marike | Lekker rustig op de weg en een mooie omgeving, dat… | 10 apr. '22 |
| Helga | Zo de eerste km zitten Er al weer Op zeker weer effe… | 10 apr. '22 |
| Jacqueline | Fijne reis | 10 apr. '22 |
| Buurman Jaap | Jullie zijn ver gekomen vandaag. Hoe zuidelijker jullie… | 10 apr. '22 |
| Cobi Augustinus | Veel plezier . | 6 apr. '22 |
| Astrid | Heerlijk, weer op reis! Veel plezier alvast gewenst. | 6 apr. '22 |
| Anneke | Goeie reis, doe voorzichtig en vooral genieten!!!🌞😘 | 5 apr. '22 |
| Elisa | Buon viaggio per questa nuova avventura😊😊😊 | 4 apr. '22 |
| Jeannette | heel veel plezier, ik ben benieuwd naar de verhalen!! | 4 apr. '22 |
| Joke | Okidoki zegt Joki | 3 apr. '22 |
| Kim | Geniet ervan! 😘 | 3 apr. '22 |
| Nell en Theo | Wij wensen jullie een hele goede reis veel plezier… | 2 apr. '22 |
| Jacqueline | Veel plezier | 2 apr. '22 |
| Helga | Ok nou veel plezier en goeie reis maar weer!! | 1 apr. '22 |
| Marike | Wat leuk! Ik zie weer uit naar jullie verhalen en… | 1 apr. '22 |
| Lynne en Albert | Graag aanmelden Ik zie/hoor wel of je hier ook aankomt | 1 apr. '22 |
| Hans en Chris | ok veel plezier | 1 apr. '22 |
| Anneke | Ook weer fijn om thuis te zijn, als het dan regent,… | 4 nov. '21 |
| Ria & Walter | Ook wij hebben weer genoten van jullie mooie reis.… | 3 nov. '21 |
| Theo | Hallo Ank en Ted, fijn dat jullie gezond en wel… | 3 nov. '21 |
| Nell en Theo | Fijn dat jullie weer gezond en wel op eigen bodem… | 3 nov. '21 |
| Marike | Wat een lief welkom thuis! Fijn dat jullie weer veilig… | 2 nov. '21 |
| Jacqueline | Welkom thuis | 2 nov. '21 |
| Elisa | Tutto è bene quel che finisce bene! ☺️☺️… | 2 nov. '21 |
| Annette | Veilig thuis is ook weer fijn. Nu even lekker genieten… | 2 nov. '21 |
| Cobi Augustinus | Mooi | 2 nov. '21 |
| Cobi Augustinus | Welkom in Noordwijkerhout groetjes. | 2 nov. '21 |
| Astrid | Wat een prachtige afsluiting zo'n lief "welkom… | 2 nov. '21 |
| Buurman Jaap | Welkom terug in Noordwijkerhout | 2 nov. '21 |
| Lynne en Albert | Echt Hollands weer, moet je wel weer aan wennen Arkwright?… | 2 nov. '21 |
| Kim | Bedankt voor jullie leuke verhalen en dat we een ‘beetje’… | 2 nov. '21 |
| Elisa | Grazie per il bellissimo viaggio insieme, adesso buon… | 2 nov. '21 |
| Elisa | Belle foto😊😊l'autunno è arrivato anche… | 2 nov. '21 |
| Tanja | Ze wilde meerijden hoor, heb je ze gewoon laten staan? | 2 nov. '21 |
| Cobi Augustinus | Het was weer een fijn verslag mooie fotos en plezierig… | 1 nov. '21 |


- Ria & Walter: Kan me voorstellen dat jullie…
- Helga: Bedankt voor de Mooie fotos👍…
- Jeannette: Wat een ongelooflijk mooie…
- Nell en Theo: Een goede vlucht✈️🛩…
- Helga: Goeie terug reis en fijn…
Alle reacties »